onsdag 17 oktober 2007

Conscious music (dag 3)

Tog en skogspromenad i min ensamhet idag till mina 45 minuter. Sen gick jag raka vägen till skolan och hämtade Maja som delade med sig av en liten sång de lärt sig på förskolan idag som var fantastiskt medveten i all sin enkelhet.
Jag frågade om hon ville dela med sig till mina läsare, och det ville hon, bara hon fick framträda i en rutschbana.

Deal!



Texten, för er som inte kan titta på video eller hör illa (som jag):

Äpplen päron plommon körsbär
tycker jag är gott

men gammal dålig cola
det kan jag inte tåla

äpplen plommon körsbär
tycker jag är gott

2 kommentarer:

Brahma Theodoridis sa...

wow!
Vilket fantastiskt framträdande!:)
Den sången gav glädje till många.

tack så mycket Maja. Vi vill se mera uppträdande! :)

gonden sa...

Bravo, excelente, splendigo, Yohoo!!

...men jag skulle behöva resten av texten till den där sången. Har du den?